ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ sport24.gr

PREVIEWS

Ντενίς Μάρκο: Γκολ στη Θεσσαλονίκη, αντίδραση στο Τέξας

«Μυρίζει» γκολ στην Τούμπα, «μιλάει» η έδρα στο Χιούστον.

«Μυρίζει» γκολ στην Τούμπα, «μιλάει» η έδρα στο Χιούστον.

Χαιρετώ, εξαιρετικά κύλησε η βραδιά εχθές, καθώς επαληθεύθηκε η δυάδα με τα goal/goal με τη ψυχή στο στόμα βέβαια, καθώς πέρασαν στα τελευταία λεπτά του αγώνα. Προχωράμε στα σημερινά.

Στη Θεσσαλονίκη ο ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένος να παίξει επιθετικά, να μην πάει στην υπομονή το ματς με τη Σπαρτάκ, καθώς οι Ρώσοι είναι ανώτεροι από τη Βασιλεία και πιο επιθετική ομάδα. Οι Μοσχοβίτες διαθέτουν επιθετικές αρετές, δημιουργούν ακατάπαυστα ευκαιρίες και μπορούν να βάλουν δύσκολα στους γηπεδούχους. Ο ΠΑΟΚ εντός έδρας αποκτά διαφορετική δυναμική, έχει αυτοπεποίθηση μετά τις εμφανίσεις επί της Βασιλείας και έδειξε θετικά στοιχεία και συνοχή απέναντι στους Ελβετούς. Από μια φορά μπορεί να σκοράρει η καθεμία κατ εμέ. Έχουν και οι δυο προπονητές παίκτες στη φαρέτρα τους που μπορούν να κάνουν τη ζημιά. 

Στο Τέξας γα το US Open Cup το προβληματικό Χιούστον τίθεται αντιμέτωπο με το Λος Αντζελες FC. Ο αγώνας είναι μονός και σε περίπτωση ισοπαλίας ακολουθεί ημίωρη παράταση και εφόσον χρειαστεί πέναλτι. Η έδρα παίζει καθοριστικό ρόλο παραδοσιακά στο θεσμό. Το Χιούστον δεν είναι κακή ομάδα, απλώς φέτος έχει στραβώσει κάπως η σεζόν, έχει σταθεί κιόλας άτυχο σε ορισμένες αναμετρήσεις. Μπορεί όμως να ανακάμψει. Τρεις σερί ήττες μετρούν οι Τεξανοί, τρία ματς χωρίς νίκη η ομάδα του Λ.Α. που δείχνει το τελευταίο διάστημα να ξεφουσκώνει έτσι και αλλιώς. Δέχεται με μεγάλη συνέπεια φάσεις και γκολ η φιλοξενούμενη, on the road μάλιστα κέρδισε μόλις ένα από 6 τελευταία παιχνίδια. Θα πάρω το ρίσκο και θα πάω με τον άσο ελέω έδρας και αξιοπιστίας που αποπνέει στο γήπεδό της η ομάδα του Χιούστον, θα τη σπρώξει και ο κόσμος, στην εξίσωση και η ενδεχόμενη απουσία του γκολτζή της φιλοξενούμενης Ντιομαντέ.


(δυάδα)
20:00 ΠΑΟΚ – Σπαρτάκ Μόσχας: Goal/goal (1.97 Stoiximan)
03:30 Χιούστον – Λος Αντζελες FC: 1 (2.05 Stoiximan)


Photo Credits: AP Photo/Orlin Wagner